Monday 16 March 2020

零息加QE

減息減到零一啲都唔意外, 最意外係今日16號減
點解唔18號先減
今日減息市場會解讀為係唔係我哋唔知道事實嘅全部, 聯儲局知道有問題所以偷步減息先
熊定牛真係無人知
每個星期都有surprise

不過炒上總比炒落安全
要注意自己工作係唔係穩定
市場基本面重okay.
只要一有好消息, 挾到d淡友high high. 一上就成一兩千點.
我估計仲會有消息上上落落
  1. Trump Trump 係兩星期內確診. 唔係冇可能. 之前有同佢接觸過嘅都有確診.
  2. 美股唔俾你沽空. 歐洲已經唔比沽空, 一日上7%.
  3. 本身係諗住減息可以炒返1000點. 點知早左減.

零息加QE係現時環境潛在問題係滯脹
滯脹意思係出現經濟停滯或衰退、大量失業嚴重通貨膨脹以及物價持續上漲同時發生的情況.

物價可能會係
油價
租金
樓價

美國70年代經歷過滯脹. 可以參考返嗰時香港變成點.
股市跌9成樓價升十倍

投資策略最好係股, 樓, 黃金 (Bitcoin), 債券

股- 而家跌
樓- 而家跌
黃金 - 而家跌
債券 - 而家跌
Bitcoin - 都係跌
現金 - 因為有QE, 用價值去睇都係跌

睇一睇重唔係熊三?

而家究竟係現金為王定係其他投資工具好啲呢
希望各位網友都可以控制風險

2 comments:

  1. 就係睇FED好似想做低侵侵咁,市場星期五收市前明明幾興奮,FED 就突然衝出黎話減息。等多幾日正式開完全走晒成個routine 先宣佈會死咩?

    今朝有新聞話侵侵驗完係陰性,好在係咁,佢中左招我諗美股要停市了...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我估係驚liquidity有問題. 不過遲兩日宣布唔使死... 一係就trump叫減, 一係就鮑生痴咗條筋.

      本身我認為係trump加大鱷整冧個市, 迫Fed減息. 不過依家就唔知邊個係真傻邊個係假懵.

      Delete